Vis enkelt innlegg
Gammel 25-06-19, 13:22   #56
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.140
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tar du rattet?

Det er oftere mannen som kjører når vi kjører sammen. Gamle kjønnsrollemønstre koblet med at jeg er en dårligere sjåfør med ham som passasjer og at han mistrives med å være passasjer.

Jeg kjører ellers gjerne, stor diesel, og er spesielt glad i å kjøre alene på landevei, høre på musikk og spise boller og drikke brus.

Jeg har ikke veldig god romfølelse, og HATER å kjøre med henger. Jeg kan kjøre rett frem og svinge i stor bue, men om jeg skal rygge så setter jeg meg fast etter 1 meter.


Jeg brukte også LANG tid på å lære meg skikkelig filskifte når det er tett trafikk, og misliker det fortsatt litt, etter 25 år i Oslo med mye kjøring.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat