Vis enkelt innlegg
Gammel 02-03-23, 17:48   #13
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.176
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Forum med "trigger warning"

Jeg har lyst å dra opp denne diskusjonen igjen.

Jeg synes det til tider er tråder som fremstår som triggende på ulikt vis, og ikke minst, tråder der forumbrukere gir råd og innspill til andre brukere som menigmann ikke bør gi.
Det er svært vanskelig å si fra om det i trådene, og å rapportere har ikke gitt effekt på de trådene og innleggene jeg har rapportert.

Jeg synes dette er svært problematisk på mange vis, og skulle ønske forumledelsen kunne tatt en runde på dette.
Vi bærer alle et ansvar, men etter min mening er det en del som blir problematisk, og man burde hatt en klart strategi på hvor triggertråder legges, og hva som skal skje når det i tråder en uheldig utvikling.

__________________
I'm happy, hope you're happy too
Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat