Vis enkelt innlegg
Gammel 26-11-21, 10:43   #34
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.460
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er din favorittfarge?

Det kommer jo litt an på hva vi snakker om da, om det er møbler, interiør, maling eller klær. Jeg liker grønt, nesten uansett hva det gjelder, mest mot skogsgrønn, klargrønn og grønnfarger som har litt gult i seg, ikke grønnfarger som går mot blått. Ellers er jeg glad i varme farger, som brunt, rust, burgunder, beige, naturhvitt.

De fargene jeg liker minst er lilla (særlig mot syrin og lavendel), rosa, turkis, pastellblå (egentelig pastell generelt), men dette er som hovedfarger. Jeg synes likevel disse fargene kan være aldeles nydelige som detaljer mot de fagene jeg liker.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat