Vis enkelt innlegg
Gammel 29-05-19, 15:35   #17
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.908
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når ble FP egentlig et konfirmasjozilla-forum?

Jeg tenker at konfirmasjonsfokuset også skyldes at det blir færre og færre ting som egner seg til utbrodering i plenum når barna blir eldre. Det er en ting med motorisk utvikling, smokkeslutt og henting i barnehage, men det er jo ikke mye som foregår i en 14-15 årings liv man som forelder kan diskutere uten å bli for utleverende. Men farge på serviettene til konfirmasjonen, det går an.

Og jeg for min del gleder meg veldig til å få feire konfirmanten neste år. Han fortjener virkelig en fest, og jeg gleder meg over veldig fin anledning til å lage en for ham.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder

Sist redigert av Niobe : 29-05-19 kl 15:54.
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat