Vis enkelt innlegg
Gammel 14-07-19, 14:38   #8
Ine
rakkarpus
 
Ine sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 8.811
Blogginnlegg: 17
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: 100% fornøyd-garanti Nikita

Opprinnelig lagt inn av Millen, her.

Da må du gi beskjed til daglig leder om servicen når hun er tilbake. Dette her er jo ille. Selv hadde jeg nok funnet en annen salong.

Ja, jeg vet, har lyst å gjøre det. Daglig leder er superhyggelig, og jeg har klipt meg der med noen pauser i ca 8-9 år.

Jeg er vant til å bli møtt med et smil når jeg betaler såpass dyrt for en tjeneste, over 700 kr for klipp. Da jeg ble klippet av hun som jeg ble tålelig fornøyd med forrige gang, (klippen holdt i 4 uker), smilte hun ikke når hun tok i mot meg. Da hun var ferdig holdt hun heller ikke opp et speil så jeg fikk se bak. Og når jeg ringte og spurte om 100%-fornøyd-garantien presenterer de seg ikke, så man vet ikke hvem man prater med, og jeg følte de var sure når de ga meg time. Dette er kanskje småting hver for seg, men det føles litt som at jeg gruer meg til timen til uka, men neimen om jeg betaler over 700 kr for en utrolig dårlig klipp som ser ut som et takras etter 2 uker.


Hun som jeg var tålelig fornøyd til sist spurte om jeg ville ha i stylingen selv. likevel tar hun 100 kr i tillegg til grunnpris på 649 for "form", når jeg styler håret selv..

__________________
When you know better, you do better.
Ine er aktiv nå   Svar med sitat