Vis enkelt innlegg
Gammel 14-07-19, 14:18   #5
Ine
rakkarpus
 
Ine sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 8.810
Blogginnlegg: 17
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: 100% fornøyd-garanti Nikita

Da denne frisøren påstod hun var ferdig trodde jeg hun var ferdig med nakken min..

To uker etter klipp er håret lengre enn når det har gått 6 uker-2 mnd hos min vanlige frisør, som dessverre er i svangerskapspermisjon. Jeg poengterte at jeg vil ha det så kort som mulig før det blir "guttekort", kort i nakken, og luggen og sidene er også helt annerledes og mye lengre enn jeg ba om. På ene siden er håret lengre enn på den andre siden, og jeg har ingen asymmetrisk frisyre opprinnelig. Det er kort og godt en helt utrolig dårlig klipp, den var ille etter klipp, og helt uhåndertlig å style etter 2 uker.

Jeg ringte i går, etter at jeg oppdaget at hun som klippet meg akkurat er gått ut i ferie. Jeg spurte hvordan denne 100%-fornøyd-garantien fungerte. Fikk til svar at det var jo litt dumt at hun som klippet meg var borte i ferie i 3 uker.

Jeg fikk og til svar at: det er jo ikke så lenge til du har time.. (det er 5. august, dagen min faste frisør er tilbake fra svangerskapspermisjon.) Sa at jeg kan ikke gå sånn helt til 5. august. Fikk time hos ei jeg var fornøyd hos forrige gang til uka, de presenterer seg jo ikke verken i telefon eller når man har time, så mente bestemt jeg hadde bestilt time hos denne personen som jeg faktisk var fornøyd med sist, men overraskelsen var stor da jeg fikk time hos hun som klipte så lite for to uker siden. Jeg hadde observert denne frisøren forrige gang jeg ble fornøyd og tenkte med meg selv; denne frisøren skal jeg unngå, verre intetsigende prat skal man lete lenge etter, og det lyser liksom lang veg at hun ikke er oppriktig hyggelig, men bare prater i veg for å prate.

Da jeg kom til time sist stod hun her og avsluttet forrige kunde i kassa, de prater og prater etter at hun har betalt. En annen tar i mot meg, spør hvem jeg er. Vedkommende sier jeg skal klippes av frisøren som avslutter med kunden. Jeg blir stående og se på frisøren som avslutter kunden. Frisøren ser ikke på meg når forrige kunde er gått, men går inne i salongen mens hun sier noe uten at hun ser på meg. Jeg vet jo ikke om det er meg hun snakker til, og hører ikke hva hun sier, så jeg blir stående og se på henne. Hun går lenger inn, sier noe uten å se på meg og jeg spør; er det meg du snakker til. Får til svar; ja her gjør vi flere ting på en gang vettu! Og hun ber meg sette meg i en stol fullt av hår. Jeg poengterer det og hun kommer med kommentaren; "Åhh, er det håååårr der ja..!" Så ræva service. Hadde det ikke vært for at jeg er fornøyd med hun som er daglig leder der som snart kommer tilbake hadde jeg aldri satt min for der igjen.

__________________
When you know better, you do better.
Ine er aktiv nå   Svar med sitat