Vis enkelt innlegg
Gammel 02-08-21, 16:28   #5
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.184
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Transkjønnede og idrett

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Noen kvinner har mer testosteron enn andre, noen har mye. Vi måler ikke testosteron i blodet og setter en grenseverdi. Derfor vil det alltid være urettferdig. Hvordan kjønnsorganer ser ut eller har sett ut er irrelevant.

Så du tenker at variasjonen som oppstår når man har gjennomgått "mannlig pubertet" vs "kvinnelig pubertet" er å likestille med annen variasjon, som de andre jeg nevnte? (noen har mer muskelmasse, mer ballteft eller er høyere enn andre). (Spør ikke for å kverulere, men for å sjekke om jeg leser deg riktig. Ellers enig i at kjønnsorgan er helt irrelevant, som jeg skrev også.)

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat