Vis enkelt innlegg
Gammel 09-12-13, 15:37   #1
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.729
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Noen som vet hvilken oppskrift dette kan være? Safranboller

For noen år siden fant jeg en link til en oppskrift på et forum. Jeg har prøvd å søke på dette forumet, men har ikke funnet noe. Vet ikke om det er fordi jeg bruker feil søkeord eller om innlegget har blitt tatt vekk. Har også prøvd å google, men har ikke funnet noe der heller. (Men har funnet noen alternative oppskrifter jeg kan prøve dersom jeg ikke finner denne.

Men jeg bakte iallefall noen safranboller som var veldig gode. Husker at det var tørket frukt i deigen og muligens marsipanfyll inni. Jeg har et bilde av dem, men altså ikke oppskriften.


Noen som har peiling på hvilken oppskrift dette kan være?

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat