Vis enkelt innlegg
Gammel 26-01-09, 14:13   #10
Lizzie
Bør lage seg en tittel selv
 
Lizzie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.498
Lizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Glitterchick gets her lisence

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Sambo er rimelig laidback og pedagogisk anlangt, så jeg tror det skal gå greit å kjøre med ham. Han er også en flink sjåfør. Eneste jeg kan tenke meg er at han er litt pirkete.

Jeg begynner på trafikalt grunnkurs i slutten av februar, så tenker jeg å øvelseskjøre massemassemasse, også begynne med kjøretimer i mai, f.eks. Høres det ut som en grei plan?


Da jeg tok lappen for fire år siden som 32-åring sa kjørelæreren min at det var en fordel å ha en del kjøretimer før man satte igang med øvelseskjøring i mengder. Dette fordi de aller, aller fleste visstnok legger seg til et par uvaner som det er unødvendig å lære seg opp til for så å må venne seg av med igjen. Men så lenge man hadde grunnlaget mente hun at øvelseskjøring i bøtter og spann var supert, både med og uten automatgir.

__________________
Lizzie
junior, desember 04 og Poden, september 07
Lizzie er ikke aktiv   Svar med sitat