Vis enkelt innlegg
Gammel 21-02-19, 12:34   #32
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.461
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Felles klasseregler?

Opprinnelig lagt inn av Syrinx, her.

Nå humret jeg godt og ville helst grønnprikket deg, men fikk ikke lov, My. Det er fort gjort, og når ungene ser humoren i slike situasjoner så tror jeg de egentlig ser fornuften i de voksnes forslag også.


Sånn ellers så vil jeg ha meg frabedt at andre foreldre skal diktere hvordan jeg skal oppdra mine barn digitalt. Felles klasseregler på ting som angår oppdragelse støtter jeg verken som lærer (det holder jeg riktignok kjeft om) eller som forelder. Bursdagsregler er unntak.

Tror i alle fall det hadde en viss preventiv virkning på gutten, at mora kom inn på rommet og kommuniserte direkte med jenta han hadde på facetime. Det er vel egentlig lite å si på fornuften i å avslutte en samtale når klokka bikker midnatt på en hverdag, når du går i 8.klasse. Tror ikke de det gjaldt syntes det var spesielt urimelig heller, men jeg skjønner jo at det er lett å bli revet med.

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 21-02-19 kl 12:51.
My er ikke aktiv   Svar med sitat