Vis enkelt innlegg
Gammel 21-02-19, 11:57   #30
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.460
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Felles klasseregler?

Ja, jeg har sluttet å si noe etter at jeg fikk høre fra en mor at hun hadde bedt min 13 år gamle "skal liksom ikke ha telefonen på rommet om natta"-datter, via facetime på sønnens telefon, om å si til sønnen at han måtte legge seg, rundt midnatt på en hverdag. Min datter syntes bare det var litt morsomt, og ba gutten om å legge seg, mens gutten døde litt i andre enden.

Jeg har virkelig ikke tillatt å være på facetime med klassekompiser fram til midnatt på hverdager altså, men jeg er heller ikke noe politi som vokter over avkommene 24 timer i døgnet, så ting skjer. Passet litt mer på etter dette da.

__________________
µ 05 07 07
My er aktiv nå   Svar med sitat