Vis enkelt innlegg
Gammel 07-02-07, 17:24   #13
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Nå har jeg sendt mail til justisministeren og justikomiteen

Opprinnelig lagt inn av Bequita, her.

Synes egentlig det er litt rart at det ikke er mer ramaskrik om dette enn det er. Kanskje fordi folk ikke orker å tenke på det? Skjønner jo forsåvidt det, men...


Det er vel det at det er bare det at det et så mye man vil ta tak i og at det kanskje er for fælt til at folk orker rett og slett. Men jeg er enig med deg, og det er så bra at folk reagerer og stiller politikeren spørsmål og gir de saker å jobbe med, og slike saker er noe av det absolutt viktigste. Tiltakene som Mim nevnte er jeg 100% enig i og det har absolutt Norge ressurser til ,både i form av kroner, og kompetente folk til å jobbe med slikt.

Pengedisponeringen våre folkevalgte holder på med er det vel verre med.... en halv milliard mer til kultur fra Trond Giske er jo bare ett eksempel på galskapen :skal ikke dreie mer inn på politikk:
Det må stilles langt større ansvar til politikere og myndighetene enn det pr. i dag gjør.

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat