Tråd: Sportsklokke
Vis enkelt innlegg
Gammel 19-07-20, 23:46   #13
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.938
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sportsklokke

Opprinnelig lagt inn av ~TM~, her.

Hvordan er vivoactive på søvnmåling og mer helserelaterte greier enn bare trening?

Jeg har Vivomove HR av helsemessige hensyn og ikke trening. Vet ikke hvilke behov du har, men for meg så er det kartlegging og måling av hjerterytme (puls helst ikke skal over 92) og kroppslig stress som forteller noe om hvordan det autonome nervesystemet jobber. F.eks. i dag hvor jeg har vært sengeliggende pga et familieselskap i går, og hvor kroppen ikke funker. Man skjønner fort hvorfor når man da sjekker appen og den registrerer høyt stress i kroppen selv i vertikal og sovende tilstand.
Den måler søvn godt, men den registrerer ikke soving på dagtid... Men mulig det er fordi kroppen min ikke funker som den skal
Jeg visste ikke at noen Garmin klokker hadde mulighet til å vise lactic threshold, men det er det visst. Og det skulle jeg da egentlig ha valgt meg, men, men... Bare vi får klokken til å gi meg alarm når puls går over 92 så er alt peachy keen.

Jeg hadde Fitbit før, og det kan ikke måle seg med Garmin. Vi har hatt mange ulike i husstanden, men Fitbit blir ikke kjøpt inn igjen her.

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat