Vis enkelt innlegg
Gammel 05-04-20, 18:17   #20
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.116
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Møte oldeforeldre eller ikke?

Opprinnelig lagt inn av Nextlife, her.

Å tenke at noe skal de da dø av, så hvorfor ikke Korona er så hinsides min tankegang at jeg greier nesten ikke å forholde meg til det.

Jeg sier ikke at jeg ville smittet dem med vilje og gitt bengi alt av smarte regler. Men det finnes eldre som tenker slik og jeg synes det er leit å høre om virkelig gamle som nå er helt isolert uten tilgang på andre hjelpemidler. Om en kaffekopp på terrassen kan muntre dem opp ville jeg gjort det.

Om min mormor på 95, som bare lå i en seng ønsket besøk, så hadde jeg besøkt henne om hun ønsket det. Hvis hun ikke ønsket det eller var fornøyd med andre tiltak, hadde jeg ikke besøkt. Folk i yngre grupper blir noe helt annet.

Jeg svarte bare på hva jeg ville gjort. Mine barn har møtt sine yngre besteforeldre i denne perioden, etter spørsmål fra de eldre. De er mentalt oppegående og får for min del velge selv.

I influensasesongen oppmuntrer jeg de eldre rundt meg til å vaksinere seg, inkl mot pneumokokk. Noen gidder ikke. Jeg omgås dem også, de får velge selv hva de vil utsette seg for.

__________________
07 og 10

Sist redigert av Pelle : 05-04-20 kl 18:25.
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat