Vis enkelt innlegg
Gammel 27-09-16, 20:02   #30
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.450
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Avskilter de virkelig bilen min?

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Vegvesenet sluttet å sende hyggelige(?) brev med påminning om at det er tid for eu-kontroll i 2010. Da var det mye i media om dette. Bileiers ansvar.
http://www.vg.no/forbruker/bil-baat-...roll/a/587870/

I stedet sender de purring til de som ikke har sendt inn kontrollmelding innen fristen, som gis av sluttsifferet i reg.nr. Så nei, et varsel er sjelden en hyggelig sak. Uten at jeg har sett ordlyden i brevet de sender ut.

Men det er altså et varsel om avskilting de sender, og de har helt sikkert tenkt at de må sette poenget tydelig øverst i brevet, ellers kan det gå flere hus forbi. Tror det er bare vi på dette forumet som leser alt.

Hihi, ja,jeg skvatt av den overskriften. Jeg er jo generelt veldig opptatt av å følge lover og regler og overholde frister, så følte meg småkriminell av å ha glemt noe jeg ikke visste at jeg måtte huske på.

Jeg så et eksempel på samme brev fra 2012 eller deromkring, da var de mye vennligere i overskriften. I og med at de har endret den, så har nok erfaring tilsagt at det må klar tale til fra første bokstav.

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat