Vis enkelt innlegg
Gammel 27-09-16, 19:44   #27
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.450
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Avskilter de virkelig bilen min?

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Jeg tror du tenker litt feil om du ser på deg selv som kunde hos veivesenet. Du er mer en bruker av en statlig etat, det er liksom ikke en service de yter, men mer en forpliktelse fra din side. Som med skatteetaten i grunn.

Jeg er tilhenger både av skattebetaling og EU-kontroller, god borger på alle måter.

På jobb har vi jobbet mye med måten vi henvender oss til kunden på, for å forstå hvordan vårt budskap mottas. Det er kanskje derfor jeg hadde sett for meg en litt hyggeligere brev som minnet om EU-kontroll, og selvfølgelig varslet om mulig avskilting, i stedet for å starte med avskiltingen, og lenger nede skrive at den har jeg nok glemt.

Nuff said, på fredag skal kjerra sjekkes. Den bør passere glatt igjennom, da mine noe dårlige parkeringsferdigheter medfører høye nok bilutgifter som det er!

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat