Vis enkelt innlegg
Gammel 16-02-07, 11:07   #26
Beathe
thirtysomething
 
Beathe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.542
Beathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Noen som har Sony Ericsson W710i?

Oppdatering:

Etter å ha levd med den hemmelige funksjonen en stund dukket det opp en annen festlig greie. Selv om jeg skrudde alarmen AV (ikke snooze) og den sa at "alarmen er slått av", gikk den allikevel på igjen etter 9 min. (I omtrent 50% av gangene).

Ringte igjen kundeservice og nå fikk jeg en forklaring av Linus på den hemmelige funksjonen; hvis jeg brukte den lilla bakgrunnen og/eller eget bilde som bakgrunn, tok det så stor plass at teksten "pause" og "slå av" ikke fikk plass... Har byttet bakgrunn så nå er ikke telefonen så hemmelig lenger

Altså - når man kjøper en telefon med kamera og benytter seg av bildene man tar, ja da funker ikke telefonen optimalt...

Så får vi bare se da, om den fortsetter å "snooze" etter at jeg har slått av alarmen...

Beathe er ikke aktiv   Svar med sitat