Vis enkelt innlegg
Gammel 08-11-06, 23:47   #5
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.631
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilket servise har du?

Litt kjedelig og helhvit jeg da.

Til hverdagsservise har jeg Jasper Conran (Wedgwood), dvs frokosttallerkner, kaffekopper og så ønsker jeg meg espressokoppene også. De kan man få i alle mulige pastellfarger samt sølvstripede... kjempesøte. Jeg har de helt glatte tallerknene, uten riller ytterst.






Til fæst har vi et annet Wedgwoodservise - Colosseum:



Veldig fornøyd med det siste - enkelt, klassisk, lett å dekke med både "opp" og "ned" - og jeg har faktisk ikke gått lei av det ennå! Men vi har bare tallerkner og dype skåler og sånt, ikke koppene. Da liker jeg bedre frokostserien.

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat