Vis enkelt innlegg
Gammel 18-03-22, 10:16   #21
mrc
Bør lage seg en tittel selv
 
mrc sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
Innlegg: 5.480
mrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt likt
Standard

Sv: Erfaringer Citroen E-C4 eller Opel Mokka-e

Opprinnelig lagt inn av Elise, her.

Fikk ikke stilt inn setet så jeg satt så behagelig som jeg ville, følte at setet ikke passet min kropp. Lite vindu bak så usikten var dårlig. Det var egentlig bare en generell følelse av at dette ikke blir vår nye bil.

OK. Men prøv gjerne e2008 og Mokka-E. På e2008 vil nok også dette med "innstilling" i henhold til sete/ratt føles veldig rart - her er nok også disse bilene ganske så forskjellig. e2008 har var litt uvant med måten instrumeter kommer over rattet, men i hvert fall for vi som bruker denne bilen hos oss, har dette vært ganske så uproblematisk.

For mange biler nå er utsikten bak ikke helt det man "er vant med", spesielt om man kanskje kommer fra en større bil. Ikke reagert noe på dette i e2008. Jeg er riktignok ikke av dem som bruker vinduet i spesielt stor grad ved rygging - da er det sidespeil og ryggekamera som gjelder.

__________________
"I've got nothing against God. It's his fan club I can't stand"
[J-2003 - G-2005 - J-2008]
mrc er ikke aktiv   Svar med sitat