Vis enkelt innlegg
Gammel 23-10-19, 12:09   #8
Blå
Dårlig husmor
 
Blå sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.905
Blogginnlegg: 77
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Forslag til noe jeg kan lage og selge på julemarked

Jeg hadde ikke betalt 50 kroner for brente mandler eller småkaker.

Er det mulig å be om å få levere flere, men som kan selges til en lavere pris? Julesnop til 20-30 kr posen er sannsynligvis lettere å så solgt enn til 50-60.

Eller noen få ting som kan selges til en høyere pris. For eksempel om du strikker og kan levere sokker eller votter, men da må de jo prises høyere enn 60 kr og det er lite sannsynlig at du kan produsere 20 par.

I min barndom hadde vi juleverksteder på skolen i helgene før markedet der foreldre og barn sammen laget julepynt som skulle selges på markedet. Det gjorde i hvert fall at man fikk inspirasjon og hjelp og at man ikke måtte sitte alene med ideene.

Tennbrikketter er lurt, det er i hvert fall veldig praktisk. Men jeg har ingen ide om hvor lett de er å produsere.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat