Vis enkelt innlegg
Gammel 17-07-20, 10:52   #32
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.490
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mye må briller koste?

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Var du tilbake og klagde da?
De optikerne jeg har gått til hos Specsavers har vært flinke, og jeg har gått der i over ti år nå. Syns ikke du kan avbefale en hel kjede av optikere bare fordi du hadde en uheldig kontroll med én optiker i én butikk.

Flere som jeg vet om som har fått feil styrke (i denne konkrete butikken), så det var ikke en engangshendelse. Men jeg vet selvsagt ikke om alle optikere i alle butikker.

Opprinnelig lagt inn av -ea-

Jeg fikk feil brilleglass én gang, gikk tilbake og klaget, fikk nye riktige briller uten problem. Feil kan skje.

Det var ikke glassene som var feil, det var undersøkelsen. Det er brillene (glassene) som koster, så det å ta kontroller en plass og kjøpe briller en annen plass trenger ikke å være fordyrende. Hvis man har en mistanke om at man har feil glass kan det være lurt å ta kontroller et annet sted

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell

Sist redigert av him : 17-07-20 kl 12:58. Årsak: la til: (i denne konkrete butikken)
him er ikke aktiv   Svar med sitat