Vis enkelt innlegg
Gammel 14-04-08, 16:55   #30
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.308
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Får barna selv velge fotball-lag?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Her i huset er det Ålesund som er "laget". Når/da Ålesund er/var i Adecco-ligaen så var det Brann som var eliteserie-laget, men nå ser det ut til at vi har fått relativ stabilitet i det der, så da ER det altså ÅFK. Jeg er jo ingen fotball-dame, men har litt motvillig fått sympati med dette sjarmerende laget med gørstygge drakter.

Nuvel, uansett. Storebror er selvsagt utstyrt med flagg og skjerf, dratt med på kamp, og det som hører til. Han syns til og med det er spennende, følger glatt med i to omganger og spør og graver.


Så til diskusjonen: Jeg spurte ham ved middagsbordet, retorisk ment, "hvilket fotbal-lag heier du på, da?"

"Lyn!", svarer poden! Mannen min holdt på å gå i gulvet. Lyn er da utvalgt fordi det er "nesten Lynet (McQueen)", samt "Ada i barnehagen sier at de er best!".

Stakkars, stakkars Polymannen.

Så da er spørsmålet: Skal han få velge dette selv? Eller skal vi fortsette å dytte på ham ÅFK-greier? Hva gjør dere?

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat