Vis enkelt innlegg
Gammel 24-11-08, 20:29   #38
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.570
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor - og hvordan feires julaften i år?

Vi skal være hjemme hos oss selv, og får svigerforeldre på besøk. Det blir spennende. Vi tenkte å servere torsk. Til dessert skal vi ha riskrem med en saus jeg fikk smake hos Gaia, jordbærrøre med lime.

Det blir ingen barn blant gjestene i år, og det er mitt ankepunkt. Jeg klarer ikke å bestemme meg for om jeg tror det er best at treåringen er alene om oppmerksomheten eller om det burde vært noen lekekamerater (altså søskenbarn) der.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat