Vis enkelt innlegg
Gammel 20-03-18, 10:00   #259
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.195
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Listhaug og hennes unnskyldning

Jeg mente av oss og også egentlig av mye av pressen.


Vi snakker mye om hetsen og hatet mot de som er "innafor" politisk, men det ER også problematisk at grupper vi ikke syns er innafor opplever mye av det samme, og så blir det nesten ikke nevnt. Det er blant annet VELDIG god næring for de som er konspiratorisk anlagt.

Eksempel: Da denne fæle gruppen "stopp islamiseringen av Norge" hadde stand på et eller annet arrangement i sommer, tror jeg det var, så var det et par nyhetssaker om at "standen stoppet etter bråk", det ble også nevnt at antiislamistene en gang eller to hadde ropt rasistiske ting til motdemonstranter. Hvis man skumleste saken så skapte den et falskt inntrykk av at det var antiislamistene som hadde skapt trøbbel.

Man måtte lese helt til bunns i saken før man så at bråket det var snakk om, det som gjorde at de måtte stenge standen, var at RASENDE motdemonstranter var så voldelige og truende at selv med massivt politioppbud så kunne de ikke garantere for sikkerheten.


Jeg syns ikke dette er problematisk fordi det er så synd på de rasistiske køddene, men fordi underkommunisering av problematisk vold og alvorlige trusler også fra den andre ytterkanten, bærer ved til bålet for de på den andre siden av polariseringen.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat