Vis enkelt innlegg
Gammel 07-01-13, 21:36   #98
Njulaif
Endelig mamma
 
Njulaif sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.828
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Sv: Irriterende "torrenttråder"

Opprinnelig lagt inn av HP, her.

Hvor mange her har tillatelse til å bruke bildet i avataren sin?

Har laget helt selv! Både motivet og bildet. ("Skryter" selv om det var retorisk. Jeg mener: SE hvor fint det er. )


Opprinnelig lagt inn av HP, her.

Jeg mente avatar-spørsmålet retorisk, jeg mener ikke at alle skal rettighetskontrollere avataren sin. Men den mest truende advokathenvendelsen jeg har fått var faktisk på grunn av en 80x80px avatar lastet opp og brukt av en anonym bruker med 5 innlegg.

Må jo innrømme at jeg ikke reflekterer spesielt mye over mine rettigheter til å bruke bilder jeg finner på nett. Pittelitt naiv der innimellom ja.


Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Kunne de bevise at den aktuelle koteletten var fra den samme herværende aktuelle gris?




Opprinnelig lagt inn av Malama, her.

Også ganske superprektig, sånnsett, men jeg er ikke selv motiv på avataren min da. Som antakelig er meget moden for utbytting.

Jeg og. Laster aldri ned noe sånn derre Torrent-greier, og det har selvsagt ingenting med å gjøre at jeg ikke fatter en dritt av det greiene der...

Men helt seriøst så er jeg jo litt opptatt av sånne rettighetsgreier, og legger feks aldri ut broderimønstre med copyright på nett. Men innrømmer at jeg er litt vinglete og ikke alltid følger min egen "overbevisning". :kremt:

Ja, jeg vet... Det ble pittelitt mange smilefjes i dette svaret.

__________________
Njulaif er ikke aktiv   Svar med sitat