Vis enkelt innlegg
Gammel 16-10-21, 22:06   #628
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.777
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva strømmer du nå #3

Opprinnelig lagt inn av Fløyel, her.

"Alle" sier jeg MÅ se den. Men jeg har hørt den er veldig blodig. Jeg er ikke veldig begeistret for mye blod. Er den blodig-skummel, makaber-blodig eller hva?

Jeg er enig med Maverick. Ikke blodig, selv om man ser noe blod, men veldig brutal. På ingen måte makaber. Spennende, for man får sympati for slabbedasken. Og ser man forbi episode 2 så kan man ane en viss forsrtåelse for noe, ikke for volden nødvendigvis, men for noe annet som jeg ikke vil spoile.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv