Vis enkelt innlegg
Gammel 15-01-23, 11:16   #1
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.875
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Rengjøre rom som sjelden er i bruk

Jeg driver og støvsuger (i alle fall i teorien), men det er tydeligvis kjekkere å være her.

Framover endrer situasjonen seg for oss (unger flytter, hus bygges om etc), og da vil vi plutselig ha rom som sjelden er i bruk. Vi har aldri noensinne vært i den situasjonen før, så jeg kom til å tenke på at det jo blir mindre å gjøre rent.

Trenger man overhodet å rengjøre (støvsuge/tørke støv) rom som ikke er i bruk? Hvor skittent kan det bli? Samtidig vet jeg jo at gamle hus som har stått urørt i år og dag kan være fulle av støv…

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat