Vis enkelt innlegg
Gammel 24-05-18, 09:53   #19
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.985
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva om ungdommen ikke vil konfirmeres?

Jeg har egentlig et ønske om at barna mine ikke konfirmerer seg. Jeg ser ikke poenget. De står fritt til å velge selv, men hvis de velger å konfirmere seg, så vil jeg forvente at de bidrar ganske betydelig i forbindelse med det merarbeidet det påfører familien.

Snuppa har sagt at hun vil konfirmeres, men det er ikke før i 2020, så det er foreløpig uklart hvilken form for konfirmasjon. Knerten liker ikke oppstuss, og har foreløpig vært klar på at han ikke ønsker noen konfirmasjon. Det er jo godt mulig at han endrer mening når han ser alle presangene snuppa får.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat