Vis enkelt innlegg
Gammel 24-05-18, 08:55   #15
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva om ungdommen ikke vil konfirmeres?

Jeg hadde akseptert om barna mine ikke ville konfirmere seg. Her gikk de for konfirmasjon i kirken, begge to, mye fordi de vennene de kjente best skulle det, mistenker jeg. Men en borgerlig versjon ville også vært helt greit, i alle fall for meg og faren. Hva diverse eldre slektninger ville tenkt om ingen/borgerlig konfirmasjon, kan jeg bare spekulere i. I alle fall to av vennene til yngstemann valgte å ikke konfirmere seg. Den ene fordi han tilhører en religion der konfirmasjon ikke er vanlig, den andre fordi han ikke hadde lyst, rett og slett. Jeg vet at begge to har fått pengegave fra foreldrene, den ene har også fått velge en reise til et sted han ønsket seg som en erstatning for konfirmasjonen.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat