Vis enkelt innlegg
Gammel 13-04-18, 10:20   #15
Retz
Slim på hovednerven
 
Retz sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Innlegg: 4.752
Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Lenestoler som er gode å sitte i

Opprinnelig lagt inn av allium, her.

Jeg synes Hay-stolen er vond. Den er pen, men pga prisen var jeg nesten lettet da den ikke var god å sitte i.

Takker! Lettelse her også!

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Sitter du rett opp og ned i stoler, eller vil du sitte med en fot slengt over armlenet, liggende på tvers, med bena i kors oppi eller andre kreative måter?

Falcon er stilig (jeg har Luna, som likner litt), og de er gode, men går bare opp til skulderbladene omtrent, så du får ikke støtte til hodet. Falcon er også åpen på sidene, så du får ikke støtte andre steder heller.

Poäng vipper litt, og det er behagelig å slenge ett ben over armlenet, men det andre armlenet er ikke noe godt å få i ryggen.

Maestro og hay mener jeg er spisestuestoler.

Jeg sitter tilbakelent, men hviler faktisk aldri hodet mot stolryggen. Sikkert fordi jeg strikker. Beina plasseres alle andre steder enn på gulvet; slengt over ev. armlene, på enden av sofaen eller favoritten, sofabordet. Falcon kan være en grei løsning her, kanskje med en Poeng som mellomløsning til jeg finner en pent brukt Falcon. Eller Siesta.

Retz er ikke aktiv   Svar med sitat