Vis enkelt innlegg
Gammel 27-05-20, 19:33   #37
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.908
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den ultimate turjakka, da?

Opprinnelig lagt inn av Retz, her.

Kan tilføye at på dager uten regn og ikke så mye vind, så bruker jeg som regel ikke jakke i det hele tatt. Da går det i ull, og avhengig av temperatur så vil det si alt fra tynn singlet til tykke, hjemmestrikka gensere. Vindjakke i bomull i sekken hvis jeg går på topptur.

Jeg liker verken polyester, softshell eller andre syntetiske stoffer, synes «plastklær» fort blir klamme, det gjelder også fleece. Ideelt sett burde jeg bo i en ørken, og iføre meg noe tynt og behagelig i bomull/lin. I så måte var Marokko et deilig land å gå på tur i.

Du bor jo i Rogaland? Når er det ikke så mye vind her?!

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat