Vis enkelt innlegg
Gammel 09-09-19, 14:11   #70
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.138
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal du stemme?

Jeg stemmer Venstre, med mindre entusiasme enn tidligere, men det er fortsatt det eneste jeg kan lande på.

Entusiasmen har ikke forsvunnet pga faktisk politikk, men personer, regjeringsslitasje, mikk og makk.

Jens sitt lyserøde AP kunne faktisk kanskje vært et alternativ, men et AP som både har blitt ekstremister i synet på private løsninger de før har jobbet konstruktivt for å få til i gode rammer, har en helt katastrofal miljøpolitikk og er helt på linje med FrP på innvandring (men prøver å snike seg unna å snakke om det) er totalt uaktuelt å stemme på.

Høyre nasjonalt er uaktuelt pga miljø og fordi jeg ikke tror på deres ledelse av regjeringen ("vi kan løse alle problemer som springer ut av at vi er totalt ulike partier ved å kaste penger på alt sammen!! "), men i Oslo kunne de vært aktuelle.

MdG gjør mye fint for Oslo (og noe helt tullerusk, men jeg liker at de dundrer på, og at de eksperimenterer), men har en totalpolitikk jeg ikke kan stå for. Men de virker jo totalt pragmatiske på annen politikk så lenge de får fritt spillerom på miljø, så kan sikkert samarbeide like godt på alle sider av politikken.

Så sånn ble det.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat