Vis enkelt innlegg
Gammel 09-09-19, 13:03   #68
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.775
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal du stemme?

Martis:

Vestrevelger melder seg. For meg er miljø det nesten det viktigste, men jeg kan ikke støtte MDG, siden de er i seng med SV og Rødt i bystyret. Da er utdanning enda viktigere for meg. Jeg får ikke tak på hva Ap faktisk står for, og miljøpolitikken deres er ikke-eksisterende. Jeg kan rett og slett ikke støtte et sittende bystyre som ikke bevilger nok penger til skolen barna mine går på. Jeg har sittet i driftsstyret, og vet hvor lite sløsing de driver med, og nå har ikke skolen nok penger til skolebøker/skolemateriell, så yngste går rundt med noen utdaterte lefser, som må tapes sammen. Det er rett og slett helt hårreisende.

For øvrig syns jeg Venstre har et godt politisk program og en del elendige politikere. Det jeg sliter mest med er narkotikapolitikken til Unge Venstre.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat