Vis enkelt innlegg
Gammel 05-11-18, 15:01   #571
Nera
Pandemonium
 
Nera sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 6.997
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva leser du nå? Ny tråd!

Jeg har funnet fram Eleanor Oliphant is Completely Fine igjen, men tror ikke jeg liker den særlig bedre enn da jeg startet på den for ganske lenge siden.

Neste på lista er Celeste Ng Everything I Never Told You, valgt fordi jeg likte Little Fires Everywhere veldig godt. Men jeg er alt for kritisk og utålmodig for tida, og det skal lite til før jeg ikke liker en bok.

I tillegg leser jeg Harry Potter og ildbegeret sammen med datteren, og Roald Dahls Verdens største fersken med sønnen, men der har vi pause på grunn av hans konstante munndiaré under lesing.

__________________
There's a fine line between wrong and visionary. Unfortunately, you have to be a visionary to see it.
2009 2012
Nera er ikke aktiv