Vis enkelt innlegg
Gammel 31-07-17, 09:53   #13
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nazistene får marsjere, mens motdemonstrant blir lagt i håndjern

Jeg syns også dette var en ekstremt dårlig vurdering av politiet, og har vært både sjokkert og sint over dette i helgen. Om de var redd for vold burde de hanke inn dem som faktisk sto for provokasjonen, de voldelige innslagene og hatet. Jeg har lest at de mente det var letteste måten å gjøre det på pga bemanning, men allikevel.

Også er jeg så LEILEILEILEI av ytringsfrihetsargumentet. De som protesterer har OGSÅ ytringsfrihet, men de ble faktisk FORHINDRET i å yre seg. Men denne drittgjengen som på ingen måte what so ever EGENTLIG er tilhenger av ytringsfrihet, bortsett fra når de kan sutre over at noen snakker dem i mot, de skal få spre budskapet sitt.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat