Vis enkelt innlegg
Gammel 30-07-14, 12:16   #36
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.252
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anita Krohn Traaseth - Godt nok for de svina

Opprinnelig lagt inn av Zoë, her.

Jeg har hatt for mange dårlige ledere med lederutdanning i baggasjen til at jeg tenker at ledelse er et fag og ikke en personlig egenskap.

Men det ene utelukker jo ikke det andre. Det finnes godt utdannede ledere som ikke passer til å lede det teamet de har, uten at de nødvendigvis er dårlige ledere per se. På samme måte som det finnes fantastisk dyktige kirurger som helst bør overlate kontakt med våkne pasienter til andre.

Jeg har nå en dansk leder, og jeg ser jo at stilen hans er svært annerledes enn de norske jeg vanligvis har hatt. Det betyr ikke at han er en dårlig leder, jeg må bare innstille meg på at det er mindre kosemose og mer stick to the numbers. Nå er jeg en cut the BS-person selv, og tåler det godt, men jeg vet at andre synes han er røff og uempatisk.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat