Vis enkelt innlegg
Gammel 14-11-12, 21:23   #11
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Lime" pepperkakehus

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Royal icing. Ingen over, ingen ved siden.

Limpistol funker også. Hvem spiser et støvete pepperkskehus i januar uansett?

Royal icing fungerer absolutt ikke på avanserte konstruksjoner altså, men hvis det man vil er å sette sammen fire vegger med tak på, så fungerer det godt nok.

Og ungene mine vil gjerne spise støvete pepperkakehus i januar, så limpistol utgår for vår del.

Hadde jeg rukket å svare tidligere i tråden, hadde jeg sagt at bare knekk fungerer til avanserte hus, men nå skal jeg jammen prøve Esmes råd denne gangen. Smaker det bedre enn knekk, Esme, eller er det kun praktiske fordeler med det?

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat