Vis enkelt innlegg
Gammel 10-09-21, 14:27   #20
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.620
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tilbehør til tomatsuppe?

Jeg er oppvokst mer ertesuppe til pannekaker, og jeg er ikke det minste glad i erstesuppe, så jeg og mannen lagde grønnskssupe eller minestronesuppe (toro sin da) til pannekaker noen ganger, inntil en eller annen gang det ble servert tomtsuppe og da vr ungene solgt, tomatsuppe og pannekaker er tingen. De fikk min svigermor til å lage et en sommer, lettere hoderystende

(Men altså, et er hun som insiterer på å lage inne-middager når det er sol, varmt o strålende grill-vær og hun spurte dem hva de hadde yst på, så da så )

ost i tomatsuppe har jeg aldri tenkt på, pasta og brød og pølse eller kjøttbolle er jeg vant til. O egg vet jeg er vanlig, vi bare har ikke hatt det så ofte.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat