Vis enkelt innlegg
Gammel 12-01-16, 22:00   #60
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.322
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor er de fornuftige hen?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Jeg har sittet med en ueffen følelse de siste dagene, av en veldig ubehagelig vri, både fra folk jeg oppfatter som vanligvis i "forstandighetens leir" på FB og her i tråden.

De samme folkene har gått fra å være 100% FOR og veldig "vi må jo hjelpe og dette er mennesker i NØD og nå må vi legge motforestillingene til side og hva mener du med at det er mest unge menn? hva er det for slags brungrums og nå må vi finne frem hjerterommet dere og virkelig ikke mase om integreringsutfordinger, fy for ondskap" til å plutselig dele "arabiske menn er sexfikserte gærninger"-lenker på FB og snakke FrP-sk om at "vi må heller hjelpe dem som trenger det mest enn alle disse lykkejeger-unge-mennene som man jo slett ikke kan slippe løs på gaten for de voldtar jo for fote" og later som om internasjonale asylforpliktelser ikke finnes?

Hva er det som foregår nå???

Det er forskjell på å barbere seg og å skjære av seg nesen, altså.

Igjen - Ja! Takk!

(Og så håper jeg ikke artikkelen jeg linker til ble oppfattet som en "arabiske menn er sexfikserte gærninger"-sak?)

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat