Vis enkelt innlegg
Gammel 29-08-12, 23:10   #780
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Til alle nye, om FPs forumkultur og uskrevne regler

Snill var ikke snill på NM, nei. Men en del mistolket den (iallefall ifht. hva som var gjengs på forumet), og etter at de fleste av oss forlot redet så har de endret navnet til :ironisk:

Jeg ser og ser på den smileyen, og prøver å finne den hyggelige varianten som en del ser. Jeg bruker liksom å kunne se hva andre argumenterer for når man f.eks diskuterer og sånt, selv om jeg er uenig, men her må jeg melde pass. Det blikket og den munnen?

Jeg husker at jeg ønsket meg gladspøkels den gangen vi fikk komme med ønsker, og at jeg ble skikkelig glad når vi fikk den. Men den har ikke blitt brukt mye.

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat