Vis enkelt innlegg
Gammel 19-11-21, 16:43   #6
Lhi-My
Bør lage seg en tittel selv
 
Lhi-My sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 4.888
Lhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt av
Standard

Sv: Forvert for førerhunder og servicehunder

Enig med Polyanna, man er innstilt på at hundene skal videre og legger ned MYE jobb for at de skal lære det de må lære for å kunne brukes som førerhund eller servicehund. Dette er ikke en enkel måte å skaffe seg billig hund på. Man MÅ stille på samlinger, på den siste jeg hadde, var det hver fjerde uke i Oslo-området. De hundeskolene jeg kjenner, stiller krav om at fórvert bor relativt nær Oslo-Østfold-området. Den gang pendlet jeg mye og kombinerte jobbreise med hundetrening, men nå kan jeg ikke ha flere valper fordi jeg bor for langt unna treningene og heller ikke har helse til å følge godt nok opp. Jeg hadde min første fórvertvalp tidlig på 90-tallet og har hatt ganske mange opp gjennom årene. Det er gøy og veldig givende, men også arbeidskrevende og til tider veldig frustrerende.

Lhi-My er ikke aktiv   Svar med sitat