Tråd: Pannekaker
Vis enkelt innlegg
Gammel 09-05-11, 13:30   #1012
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.176
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pannekaker

Opprinnelig lagt inn av LilleBulla, her.

Jeg gjør det, jeg. grunnen til at jeg svarte, var at jeg oppfattet at det ble antydet at det var et tegn på et sykelig forhold til mat at man heller lot være å spise enn å spise på-farten-maten, fordi den ofte er så usunn.

Hvis det var mitt innlegg du oppfattet slik var det overhodet ikke meningen min, det skulle bare være et tips til hvordan man håndterer det å av en eller annen grunn ikke kan/vil spise det man får kjøpt i farta. Jeg har det slik selv og må alltid planlegge mat å ta med meg.

Nextlife er ikke aktiv