Tråd: Pannekaker
Vis enkelt innlegg
Gammel 09-05-11, 11:03   #1007
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.176
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pannekaker

Opprinnelig lagt inn av Sure Eplet, her.

Det virket ikke som om barnet led på noe vis altså, men jeg må innrømme at jeg ikke likte det enorme matfokuset hun tok med inn i huset. Jeg syns ikke ti år gamle jenter trenger å telle kalorier eller tenke noe særlig på kjappe karbohydrater, frie radikaler eller bekymre seg for fete melkeprodukter.

Neida, det er noe med å balansere matglede mot et fornuftig kosthold som kan være ganske vanskelig. Jeg mener bare at dersom man har et så trøblete syn på andres kosthold som Nip virker å ha er det hennes ansvar å ta grep i forhold til sin sønn.

Nextlife er ikke aktiv