Vis enkelt innlegg
Gammel 13-11-06, 00:03   #67
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: MME - Når vi snakker om tradisjonell tankegang om kosthold

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Som en kuriositet: Jeg leste akkurat i ernæringsbrosjyren for gravide som jeg har fått. Under overksriften "Spis MER av" står det (i denne rekkefølgen!):

- Brød (helst grovt)
- Poteter
- Fisk (tror jeg det var?)
- Grønnsaker og frukt (det står til SLUTT!)

DET syns jeg er relativt oppsiktsvekkende. Burde ikke rekkefølgen vært akkurat omvendt?

Ja, det er ganske horribelt. Ikke skjønner jeg hvorfor vi skal spise MER "sikringskost". Brød og poteter er noen av de tingene jeg helst vil begrense sterkt under neste svangerskap, for å forebygge svangerskapsforgiftning og -diabetes.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat