Vis enkelt innlegg
Gammel 31-05-22, 08:46   #359
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.454
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmant 2022 (07)

Opprinnelig lagt inn av jolie, her.

Her har 07-eren endelig landet på at han blir konfirmant til neste år. Jeg har hatt så dårlig samvittighet, men nå blir det. Like før påske landa vi i en autismediagnose (på linje med asperger, men uten særinteressebiten) og da følte jeg at vi kom oss litt ovenpå og kunne kommunisere mer av behovene ut. Så nå har jeg snakket med HumanEtiskForbund om tilrettelegging på kurset og på selve seremonien. Dessverre hadde vi det ikke klart før åpningen om å sette seg på venteliste for reservasjon av lokalet i nabolaget, men vi er nr 3 på lista og har sånn sett en mulighet.

Så bra jolie! Håper det ordner seg med lokale og alt!

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat