Vis enkelt innlegg
Gammel 26-03-20, 22:48   #66
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.405
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan går det med hjemmeskole?

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Dette er en beintøff situasjon for lærerne, mange med egne barn hjemme i tillegg. Ingenting er enklere nå.

Jeg vet det er tøft for dem, men når de uansett skriver indiduelle meldinger til ungene, hvor vanskelig er det å skrive et par ord annerledes?

Men jeg godtar, og aksepterer, det er jo rett og slett trolig fordi de slett ikke har i ryggmargen å tilby noe annet enn tilrettelegging for dem under ordinær måloppnåelse, at det slett ikke er enklere for dem.
. Mellomste sin lærer har engen barn hjemme ja. Elste sin har ikke hjemmeboende barn, har barnebarn da, men de bor med sine foreldre. Men det er irrelevant. Skolen har ikke fokus i det hele tatt den retningen så lærerene tenker ikke sånn rett og slett.

Det er bare.... Hadde bare vært så mye enklere om det kom fra læreren, men ejg godtar at det må fortsette å komme fra meg. Det vsr bare et hjertesukk fra en meget sliten mamma som ser at lista legges for lavt og synes "men det er den ikke for alle" er et passivt svar.

Men, tilbakelagt. Godtatt.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat