Vis enkelt innlegg
Gammel 26-03-20, 11:29   #38
Blå
Dårlig husmor
 
Blå sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.920
Blogginnlegg: 77
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan går det med hjemmeskole?

Begge mine går på vgs.

Det er litt ulikt opplegg. Lillesøster har veldig tett oppfølging opplever jeg. Med ganske mange digitale timer. I tillegg til at det er lagt opp til en del gruppearbeid der de har digitale grupperom og arbeider samen. Jeg er imponert over opplegget og over hvor raskt lærerne har snudd seg rundt. Storesøster har mer oppgaver som skal leveres innen en viss tid. Men også der opplever jeg at lærerne er tilstede og på.

Mannen, som er ungdomsskolelærer, har minst ett daglig møte med alle elevene, som er litt undervisning og litt "hvordan har vi det i dag". I tillegg har han veiledning med enkeltelever over nett. Elevene fører logg over hva de gjør hver dag, hva de lærer og får til og hva de lurer på og hvilken lærer de trenger å snakke med. Så leser lærerne og tar kontakt med de elevene som har bedt om det. Jeg synes det ser ut som et godt opplegg. Han arbeider i hvert fall veldig mye. Og stuen er no-go sone det meste av dagen fordi han sitter i samtaler.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat