Vis enkelt innlegg
Gammel 26-03-20, 11:22   #37
Strutsen
TittelTøs
 
Strutsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Urban sunnmøring
Innlegg: 2.822
Blogginnlegg: 36
Strutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan går det med hjemmeskole?

Opprinnelig lagt inn av Stompa, her.

Det er absolutt tiden for å klage på dette; det er altfor lite direkte oppfølging! Jeg har vært i direkte kontakt med alle elevene mine flere ganger både forrige og denne uke (på melding eller telefon, eller i skypemøte), og enda tettere med kontaktelevene mine. Dette har stort sett vært kontakt av typen "går det bra, får du gjort ting, har du oversikt" og kommer i tillegg til når de ber om hjelp faglig.


Dette er veldig viktig! Hele klassen til yngstemann har Teams-møte hver morgen med sin lærer, der hun forklarer dagens arbeidsoppgaver, spør hvordan de har det og elevene har anledning til å stille spørsmål. I tillegg har hver enkelt elevev en egen privat gruppe på Teams der de kan kommunisere direkte med lærer ved behov.

Strutsen er ikke aktiv   Svar med sitat