Vis enkelt innlegg
Gammel 26-03-20, 09:57   #29
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.552
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan går det med hjemmeskole?

Det går greit, men her har vi en i 2 gym, som har timer og skikkelig opplegg, og en 10. klassing som dag for dag får et lass med lekser.

I løpet av to uker har hun fått en telefon fra kontaktlærer, som varte to minutter. Ellers er det et berg av oppgaver. Ingenting annet. Ikke noe online, chat eller lignende. Det er litt krevende, men samtidig er ikke dette tidspunktet å klage kjenner jeg.

Jeg er likevel bekymret, hun skal jo videre på karakteren som gis nå, og etter å ha besvart 30 oppgaver i samfunnsfag og kun fått "Dette var bra", som tilbakemelding, så vet vi liksom ikke noe. Og dette er gjennomgående i alle fag nå. De fleste lærerene sa også at de holdt igjen karakteren til jul, så de ikke mistet farten siste halvår, så nå skal man bevise hva man er god for, helt alene. Enten så glipper muligheten for karakteren man egentlig lå an til, eller så ramler man ned fordi kommunikasjonen er helt fraværende. Dette er grunnen til at jeg synes det å holde tilbake karakterer med lovnad om at "den går opp til neste semester om du fortsetter slik", er fullstendig misforstått!

emm er ikke aktiv   Svar med sitat