Vis enkelt innlegg
Gammel 26-03-20, 10:45   #26
Syrinx
koko
 
Syrinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Innlegg: 8.975
Blogginnlegg: 38
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan går det med hjemmeskole?

Tredjeklassingen: Kommet greit inn i det. Er i stor grad selvdreven, får hjelp når det trengs. Har litt lite arbeid, noe som jeg synes er greit. Vi fyller på med lesing og arbeid på Kikora.

Sjuendeklassingen: Skolevegreren blomstret den første uka og jobbet kjempegodt med skole, etter hvert mye selvdreven. De siste dagene har det ikke vært så lett å være henne, så det har ikke blitt så mye av verken skole eller annet. Jeg har veldig tett og dialog med læreren hennes siden vi er kollegaer og venninner i tillegg til lærer-mor, en styrke begge veier.

Jeg: Skulle vært lærer som bedrev hjemmeskole for klasse nå, men er sykmeldt. Kjipt, for å tenke annerledes og utforske digitale muligheter er helt i mitt interessefelt og jeg ville elsket dette. I stedet er jeg utmattet og kjenner ikke det kribler litt engang, så jeg er egentlig ute av det. Er litt hjemmelærer for ungene, men det er begrenset hva jeg makter av det også. Men litt må det bli, da.

Mannen: Hjemmelærer for klassen sin. Jobber som en helt og jeg er kjempestolt og glad over hvor godt han følger opp elevene sine.

__________________
Dårlige vitser har også livets rett.
Syrinx er aktiv nå   Svar med sitat